
Flot pris til BR og Envision
BR og Envision vinder Christmas Creative Effectiveness Award 2021
Analysehuset Kantar har udvalgt og indstillet 10 film til årets julefilm. Og vi er pavestolte over at kunne fortælle, at Envisions julefilm for BR er blevet kåret som vinder – i konkurrence med film fra blandet IKEA, Lotto og TV2.
BR-filmen er skabt i et stærkt samarbejde mellem Mette Helm-Petersen fra BR, Salling Groups creative team og Envision, herunder vores in-house filmafdeling. I sidste uge blev filmen så kåret til årets bedste julefilm i Danmark, ligesom den vandt i kategorierne Short Term Effect og Julestemning.
Generelt er der flere og flere brands, som investerer i ambitiøse julefilm i forsøget på at blive en større del af julen og ikke mindst julehandlen. Således også legetøjskæden BR, som i forvejen er en naturlig del af børnenes fest.
Apropos legetøj spiller selve produktet en vigtig rolle i filmen, som foregår i et magisk legetøjsunivers og er optaget i Danmarks vistnok flotteste BR-butik i Aalborg. I skrivende stund har filmen over 400.000 visninger på YouTube, og brugerne har i gennemsnit set 19,5 sekunder af filmen.
Nok så vigtigt er der intet legetøj, der er kommet til skade under produktionen. Undtagen dragen, men den har det bedre nu.
Du kan se filmen her