Company Logo
Alternate Text

Envision hjælper Hummel med at slå rekorder

Salget af VM-trøje slår alle rekorder

Danmarks VM-trøje blev præsenteret for to dage siden, og salget er kommet fremragende fra land.

Hummel oplyser i en pressemeddelelse, at man på førstedagen solgte mere end ti gange så mange trøjer i forhold til sidste år, da man lancerede EM-trøjen.

»Med sidste års magiske fodboldsommer i erindringen havde vi store forventninger til den nye landsholdstrøje.«

»Vi havde dog aldrig nogensinde forestillet os, at vi kunne sælge ti gange så mange trøjer på lanceringsdagen i forhold til sidste års EM-trøje. Det har været fuldstændig vildt,« siger direktør i Hummel Allan Vad Nielsen.

Læs hele artiklen fra BT her

landsholdstrøjen er akkompagneret af en større kampagne, hvor Envision netop leger med fortid og fremtid. Mere konkret kigger de tilbage på VM 2022! Og iscenesætter det som en episk slutrunde, vi aldrig kommer til glemme. En slutrunde, hvor der efterfølgende vil blive rejst statuer af de danske spillere, der var med. Men først skal historien lige skrives – eller som det hedder i kampagnen: History Is What We Do Now. Se den flotte kampagne fra Envision her